مطالب مربوط به سایت ها

مطالب مربوط به سایت ها

مطالب مربوط به سایت ها

مطالب مربوط به سایت ها

تاثیر سهمیه در آزمون نمونه دولتی

پیرو اطلاعیه مورخ 96/10/30 بدین‌وسیله از داوطلبانی که اسامی آنها به عنوان پذیرفته شدگان نهایی هر یک از رشتههای تحصیلی در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون‌ سراسری‌ سال 1396 در سایت این سازمان اعلام شده است، دعوت می‌نماید که با همراه داشتن مدارک به شرح ذیل برای ثبت‌نام در یکی از روزهای یکشنبه 8/11/96 و یا دوشنبه مورخ 9/11/96 به موسسه محل قبولی خود مراجعه نمایند، بدیهی است عدم مراجعه به موقع پذیرفته‌شدگان برای ثبت‌نام به منزله انصراف قطعی از تحصیل آنها تلقی خواهد شد. 

تذکر مهم: کلیه پذیرفته‌شدگان لازم است قبل از مراجعه حضوری به دانشگاه و یا موسسه محل قبولی خود برای اطلاع از برنامه زمانی، مکان، مدارک مورد نیاز و نحوه مراجعه خود جهت ثبت‌نام، به پایگاه اطلاع‌رسانی موسسه محل قبولی ذیربط مراجعه نمایند. در صورتی که زمان خاصی از سوی دانشگاهها و موسسات برای ثبت‌نام اعلام نشده باشد داوطلبان می‌بایست در یکی از روزهای فوق برای ثبت‌نام مراجعه نمایند.

الف- مدارکی که پذیرفته‌شدگان لازم است به هنگام ثبت‌نام ارائه نمایند:

1- کلیه پذیرفته‌شدگان باید دارای یکی از مدارک پایان دوره کاردانی (فوق دیپلم) و یا گواهینامه دوره پیش‌دانشگاهی یا دیپلم چهارساله نظام قدیم آموزش متوسطه (دارای بخش و شهر محل اخذ مدرک) بوده باشند و یا حداکثر تا تاریخ 96/06/31 نسبت به اخذ آن اقدام نموده باشند.

2- اصل مدرک و یا گواهی تحصیلی پایان دوره متوسطه و دو سال ما قبل آن برای کلیه پذیرفته‌شدگان اعم از نظام جدید و یا نظام قدیم آموزش متوسطه با مهر و امضاء مدیر دبیرستان یا هنرستان به انضمام تصویر آن که بخش و شهر محل اخذ مدرک تحصیلی در آن مشخص باشد.

 3- اصل و یا گواهی مدرک پایان دوره کاردانی پیوسته آموزشکدههای فنی و حرفهای برای پذیرفتهشدگان دارای مدرک مذکور با قید تاریخ اخذ مدرک کاردانی (حداکثر تا تاریخ 96/06/31) به انضمام تصویر آن، همچنین اصل و یا گواهی دیپلم متوسطه، سال ما قبل دیپلم و دو سال ماقبل دیپلم با مهر و امضاء مدیر دبیرستان و یا هنرستان که بخش و شهر محل اخذ دیپلم و سال ما قبل دیپلم و دو سال ماقبل دیپلم در آن مشخص شده باشد، به انضمام یک برگ تصویر آن.

4- اصل شناسنامه و کارت ملی و دو سری کپی از آنان.

5- شش قطعه عکس 4×3 تمام رخ تهیه شده در سالرشته مامایی جاری (پذیرفته شدگان مرد که برای آنان معافیت تحصیلی درخواست می‌گردد لازم است دوازده قطعه عکس همراه داشته باشند). 

6- مدرکی که وضعیت نظام وظیفه آنها را با توجه شرایط مربوط به مقررات وظیفه عمومی مندرج در دفترچه راهنمای شماره یک آزمون سراسری سال 1396 مشخص کند (برای برادران).

7- اصل حکم مرخصی سالانه یا موافقت کتبی و بدون قید و شرط سازمان متبوع برای کارمندان.

8- با توجه به بخشنامه 221446/460 مورخ 91/10/18 ریاست‌ محترم‌ مرکز سنجش آموزش ‌و پرورش کلیه پذیرفته‌شدگان می‌بایست به همراه تصویرگواهی پیش‌دانشگاهی خود به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه و درخواست تاییدیه‌ی تحصیلی (ارزش تحصیلی) از اداره آموزش ‌و پرورش محل تحصیل خود را نمایند و رسید مربوط را در زمان ثبت‌نام به دانشگاه ارائه دهند. کلیه پذیرفته‌شدگان حتماً عنوان رشته قبولی و عنوان و آدرس دانشگاه محل قبولی خود را در زمان تکمیل فرم در دفاتر پیشخوان اعلام نمایند.

ب- تذکرات مهم در رابطه اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی این کارنامه حاوی اطلاعات زیر می‌باشد:

1- داوطلبانی که اسامی آنان به عنوان پذیرفته‌شدگان نهایی هر یک از رشتههای تحصیلی در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون‌ سراسری‌ سال 1396 اعلام گردیده است، چنانچه جزء پذیرفته‌شدگان مرحله شهریور ماه رشته متمرکز آزمون سراسری سال 1396 نیز باشند، برابر ضوابط اعلام شده قبولی آنان در مرحله شهریورماه رشته متمرکز لغو شده و منحصراً می‌بایست در رشته پذیرفته‌شده مرحله تکمیل ظرفیت (قبولی جدید) ثبت‌نام و ادامه تحصیل دهند و با آنان همانند دانشجوی انتقالی رفتار خواهد شد.

2- برای پذیرفته‌شدگان مرحله تکمیل ظرفیت در دورههای روزانه یک نوبت از حداکثر دو نوبت قبولی منظور خواهد شد.

3- داوطلبانی که اسامی آنان به عنوان پذیرفته‌شده نهایی دورههای روزانه درج گردیده، خواه در مؤسسه آموزش عالی ذیربط ثبت‌نام نمایند و یا ننمایند، در صورت شرکت در آزمون سراسریرشته مامایی سال 1397، منحصراً مجاز به پذیرش در رشته‌های غیر روزانه خواهند بود.

4- به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که در زمان اعلام نتایج نهایی علاوه برکدرشته محل قبولی برای آنان یکی از کدهای 11 (دانشگاه فرهنگیان) و یا 21 (رشته‌های تحصیلی دانشگاه شهید مطهری) اعلام گردیده است، رشته ماماییمی‌بایست به منظور اطلاع از برنامه‌زمانی انجام مراحل مصاحبه و گزینش به سایت موسسه معرفی‌شده مراجعه نمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.